Bouwjaar | 16-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-538-DD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 17.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-538-DD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 493865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2015 - apr. 2018
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 44 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
KEURIGE AUTO.
NIEUWE BANDEN.
2 SLEUTELS.
Inclusief APK.
Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Mazda CX-3. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Vierwielaandrijving zorgt onder verschillende rijomstandigheden voor meer grip en meer tractie. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! Het comfort van de stoelverwarming geeft in koude dagen nét dat beetje extra. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, getint glas, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, pearl metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo?n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Uw eigen muziek afspelen via de autoradio gaat heel gemakkelijk met de usb-aansluiting. Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Mazda zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Een prettige optie is de keyless entry, die ervoor zorgt dat de Mazda CX-3 automatisch van het slot gaat als u dichtbij komt. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, buitentemperatuurmeter, bagage afdekhoes en bekerhouder.
In de Mazda CX-3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. N
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.