Bouwjaar | 13-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.292 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JD-245-G Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 18.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.292 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JD-245-G Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ensing Rolstoelbussen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Floralaan 33 |
Postcode | 7321 BA |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54666484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ensingrolstoelbussen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 44 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4275 x 1765 x 1535 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Van 1e eigenaar afkomstig, nieuw binnen en in zeer goede staat verkerende mazda CX-3. Dit is een full options auto, in nederland nieuw geleverd met NAP (nationale auto pas). 150 pk sterke automaat, trekhaak airco cruise control stoelverwarming etc etc. all wheel drive auto.
1e eigenaar,
full options
all wheel drive
150 PK sterke automaat
= Bedrijfsinformatie =
BEZICHTIGING OP AFSPRAAK OP DE NIEUWE LOCATIE AAN DE DEVENTERSTRAAT IN APELDOORN
Al onze rolstoelbussen worden afgeleverd als grijs kenteken, geschikt voor rolstoelvervoer. Waarmee ze voor u als particulier in aanmerking komen voor het aangepaste wegenbelastingtarief gehandicapten.
Alle rolstoelbussen worden voor aflevering volledig gecontroleerd. De bussen worden bij de BOVAG garage APK gekeurd, en voorzien van een nieuwe apk. Ook worden de bussen standaard afgeleverd met een onderhoudsbeurt.
Kijk voor ons ruime en voordelige aanbod op www.ensingrolstoelbussen.nl
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.