Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv Luxery 186 PK Aut.

€ 31.500,-

Bouwjaar 24-11-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.710 km
Deuren 5
Kenteken Z-199-JN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 137 kW (187 pk)

Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv Luxery 186 PK Aut.


€ 31.500,-

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.710 km
Deuren 5
Kenteken Z-199-JN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 137 kW (187 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Evers
Contactpersoon J. Evers
Adres Argonstraat 1
Postcode 7031 HZ
Plaats Wehl
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 684421 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eversauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

verkoop


Afleverpakket BOVAG afleverpakket 12 maanden (optioneel meer prijs : € 495,00)

Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering

Bovag 40 puntenBovag afleverpuntencomplete poetspeurthalve tank brandstofnieuwe APKonderhoudsbeurt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie