Bouwjaar | 27-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-842-GJ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 23.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-842-GJ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Jelsma |
Contactpersoon | Patrick Jelsma |
Adres | Ringallee 104 |
Postcode | 6891 BG |
Plaats | Rozendaal |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3629332 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagejelsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2019 - feb 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 140 kW (190 PK)
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 224 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.343 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Met de Mazda CX-30 is heel veel mogelijk. Een vakantie met het hele gezin, die nieuwe kast ophalen bij Ikea of gezellig met zijn vijven een dagje erop uit. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2020 en komt van de eerste eigenaar. Een krachtige viercilinder benzinemotor en een prettige handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de aandrijving van deze stoere Mazda. Fijn, zo'n elektrisch bediend glazen panorama dak en die superhandige elektrisch bedienbare achterklep. En dan krijgt u het lederen interieur er ook nog bij! Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Met de 360 graden camera op deze auto wordt het rijden een heel stuk veiliger, dankzij het optimale zicht dat het biedt. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. De uitrusting van deze Mazda is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry behoorlijk compleet.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Ogen op de weg en toch alle dashboardinfo in beeld? Daar zorgt de head-up display voor! Dat de auto steeds meer taken van de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.