Mazda CX-5 2.0 165 PK LUXURY LEER BOSE HEADUP 360.CAMERA 19''LMV FULL LED CARPLAY NAVI STOEL/STUUR VERW. STOELKOELING DIG.DASH 03/2023

€ 40.940,- incl. BTW

Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.903 km
Deuren 5
Kenteken Z-894-BB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 165 PK LUXURY LEER BOSE HEADUP 360.CAMERA 19''LMV FULL LED CARPLAY NAVI STOEL/STUUR VERW. STOELKOELING DIG.DASH 03/2023


€ 40.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.903 km
Deuren 5
Kenteken Z-894-BB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam TOP AUTOS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zesweg 150
Postcode 6604 BP
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6450121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.top-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2022 - 2023

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-03-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Een bijna nieuwe Mazda van 2023
3 Jaar Fabrieksgarantie bij de Mazda dealer in uw eigen woonplaats.

* Trekhaak aanbieding , Inclusief montage voor slechts € 599.-

Prachtige Luxury uitvoering , met oa :

achterbank in delen neerklapbaar
achteropkomend verkeer waarschuw..
achteruitrij assistent
alarm klasse 1(startblokkering)
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Apple Carplay/Android Auto
armsteun achter
armsteun voor
audio installatie
Autonomous Emergency Braking
bandenspanningscontrolesysteem
bestuurdersairbag
bestuurdersstoel in hoogte verstelba..
binnenspiegel automatisch dimmend
Bluetooth telefoonvoorbereiding
boordcomputer
bots waarschuwing systeem
Brake Assist System
buitenspiegels elektrisch inklapbaar
buitenspiegels elektrisch verstelbaar
buitenspiegels in carrosseriekleur
buitenspiegels verwarmbaar
cruise control
DAB ontvanger
dakspoiler
dimlichten automatisch
electronic climate controle
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
elektrisch verstelbare passagiersstoel
elektrische ramen voor en achter
Elektronisch Stabiliteits Programma
elektronische remkrachtverdeling
extra getint glas
grootlichtassistent
hill hold functie
headup
hoofd airbag(s) achter
hoofd airbag(s) voor
keyless entry
keyless start
koplampen adaptief
koplampreiniging
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
LED koplampen
LED mistlampen
lederen bekleding
lederen interieur
lederen stuurwiel en versnellingspook
lendesteunen (verstelbaar)
lichtmetalen velgen 19"
metaalkleur
multimedia-voorbereiding
navigatiesysteem Apple CarPlay / Android Auto
parkeersensor voor en achter
passagiersairbag
passagiersstoel in hoogte verstelbaar
premium kleur
regensensor
rijstrooksensor met correctie
rondomzicht 360 camera
schakelmogelijkheid aan stuurwiel
spraakbediening
start/stop systeem
stoel ventilatie voor
stuur verstelbaar
stuurwiel multifunctioneel
stuurwiel verwarmd
Stoelen voor en achterbank verwarmbaar
verkeersbord detectie
vermoeidheids herkenning
volledig digitaal instrumentenpaneel
zij airbag(

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie