Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-098-JS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
€ 43.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-098-JS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Eickhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kayersdijk 153 |
Postcode | 7332 AR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eickhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 121 kW (165 PK)
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Behalve een markant design biedt de Mazda CX-5 ook uitstekende rijkwaliteiten en zeer veel ruimte. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Kou en regen maken geen indruk. Binnen zit u comfortabel dankzij de stoelverwarming. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Met de 360 graden camera kunt u elk detail rond de auto zien, waardoor mogelijke schade door verkeerd inschatten van afstanden vermeden wordt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwijl u uw ogen op de weg houdt, bedient u de auto met uw stem. Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Natuurlijk behoren premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Deze Mazda biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. De head-up display is een geweldige extra: ogen op de weg en toch alle belangrijke functies in beeld! Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.