Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.960 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-801-RT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 138 kW (188 pk) |
€ 25.300,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.960 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-801-RT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 138 kW (188 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fortis Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Watergoorweg 90- 92 |
Postcode | 3861 MA |
Plaats | Nykerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 3030264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fortisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2015 - apr 2017
Technische informatie
Koppel: 256 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.563 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.048 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,42 l/100km (1 op 10,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Een occasion om van te dromen. Deze Mazda CX-5 brengt behalve een pittige motor en een vriendelijke kilometerstand ook de nodige extra?s mee. Een benzinemotor en een automatische transmissie zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. Leren bekleding versterkt de topklasse uitstraling van het interieur. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Met een simpele druk op de knop opent het cabriodak en geniet u van de buitenlucht. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. In deze Mazda kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.