Bouwjaar | 31-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZT-673-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZT-673-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luesink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildenweg 16 |
Postcode | 7021 BR |
Plaats | Zelhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81665723 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfluesink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket Bovag: Alle vloeistoffen en filters worden gecontroleerd en zo nodig vervangen inclusief minimaal 6 maanden APK.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
In topstaat verkerende goed onderhouden Mazda CX-5 in een prachtige Parelmoer Metallic kleur met Zwarte Lederen interieur. De vorige eigenaar heeft de auto gekocht bij Mazda Leiden, waar hij een half jaar gereden was door de directeur.
De auto is rijk uitgerust met o.a.
19 inch Licht Metalen Velgen
Camera
Navigatie
Parkeer Assist
Drivers Assist
Climat Control
Autotelefoon met Bluetooth
Stuur en stoelverwarming
Kortom een zeer complete auto waar u nog lange tijd met veel plezier kunt rijden.
Bij interesse of voor meer informatie, bel Ben Luesink 06-81665723
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Luesink is een BOVAG-Autobedrijf gespecialiseerd in BMW.
Auto's geadverteerd op Advertentiesite "Via Bovag" zijn Rijklaar en hebben standaard 12 maanden BOVAG-Garantie.
Auto's geadverteerd op de andere website (Eigen Website, Marktplaats, Autoscout, Autotrack, Gaspedaal etc) zijn geprijsd als meeneemprijs.
Hiervoor bieden wij diverse aflever- en Garantiepakketten. Zie onze website. Elke auto wordt gecheckt en gecontroleerd op onderhouds- en tellerhistorie.
Heeft u een inruilauto dan kunt u dat aangeven via de Website.
Maak voor bezichtiging svp een AFSPRAAK, omdat wij niet steeds aanwezig zijn.
Maandag - Vrijdag 10.00 - 17.30 uur
Zaterdag 10.00 - 14.00 uur
Verkoop: Ben Luesink
Mobiel 06-81665723
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.