Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT NAVI / LEER / CAMERA

€ 20.945,-

Bouwjaar 22-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.112 km
Deuren 5
Kenteken N-869-VG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT NAVI / LEER / CAMERA


€ 20.945,-

Algemeen

Bouwjaar 22-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.112 km
Deuren 5
Kenteken N-869-VG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VTR Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 46
Postcode 6991 HH
Plaats Rheden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11225678 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vtr-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 970 kg
GVW: 2.305 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 715 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Doordachte techniek en intelligente systemen zijn pas waardevol wanneer ze een functie hebben. Meer dan wie ook hebben de Japanse autofabrikanten dit door, en dat merkt u ook aan deze Mazda CX-5. Met een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Mazda over uitstekende prestaties. Van binnen ziet u een lederen interieur, een stijlvolle uitvoering. U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Mazda CX-5. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Met dit systeem profiteer je onder andere ook van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en dashboard met spraakbediening. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Achter het stuur van deze Mazda bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren voor en achter die u assisteren bij het inparkeren. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg. Verder is deze auto uitgerust met frontale botsbescherming en dodehoekdetectie.

Als u meer wilt weten over deze Mazda, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

VTR Automotive bied u een ruime keuze betaalbare auto's van alle merken, daarnaast een ruim aanbod interessante youngtimers voor de zakelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie