Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G 160 6MT AWD I Bose I Trekhhaak I Navi I Led

€ 19.500,-

Bouwjaar 14-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.974 km
Deuren 5
Kenteken ZS-829-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G 160 6MT AWD I Bose I Trekhhaak I Navi I Led


€ 19.500,-

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.974 km
Deuren 5
Kenteken ZS-829-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Beijer B.V.
Contactpersoon Bas de Beijer
Adres Knoppersweg 9
Postcode 6668 AT
Plaats Randwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 491503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-beijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2012 - feb 2015

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.005 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- De Beijer Bovag afleveringspakket. (€ 695): * Minimaal 12 maanden APK keuring. * Onderhoudsbeurt volgens schema + inspectie op 40 controle punten. * 12 maanden Bovag garantie of geldende fabrieks-garantie (max. 20.000km). * Minimaal 1 jaar of 10.000km onderhoudsvrij. * Professioneel gereinigd van binnen en buiten. * Tenaamstelling en vrijwaren. * Brandstoftank half volle tank. * Distributieriem vervangen (indien aanwezig en minimaal 10.000km voor vervanging). * 12 maanden Bosch pechhulp NL (meerprijs € 52,50). * Uitgebreide uitleg van de auto. * Bovag/Bosch carservice netwerkgarantie mogelijk tegen meerprijs. * De Beijer mobiliteitspas (12 maanden geldig).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- De Beijer Basis afleveringspakket. (€ 395): * Minimaal 12 maanden APK keuring. * Technische inspectie op 40 controle punten. * Vloeistof controle. * Non-conformiteit (wettelijke garantie) of de geldende fabrieksgarantie. * Professioneel gereinigd van binnen en buiten. * Tenaamstelling en vrijwaren. * Brandstoftank voor een kwart gevuld / Volle accu. * 12 maanden Bosch pechhulp NL (meerprijs € 52,50). .
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Wij zijn op Hemelvaartsdag geopend van 09:00 - 16:00 uur.

Welkom bij Mobiliteitscentrum De Beijer. Altijd keuze uit meer dan 60 occasions!

Al onze occasions worden geadverteerd met een aantrekkelijke meeneemprijs.
Wilt u extra zekerheid, BOVAG-garantie en onderhoud? dit kan met onze uitgebreide servicepakketten deze kunnen wij u tegen een eerlijke meerprijs aanbieden.
Inruil van u huidige auto is mogelijk.

Dealer onderhouden. 4 x4, Grootbeeld tochtscherm met navigatie, Trekhaak 1800kg trekgewicht,, Automatische airco, LED verlichting, Bluetooth telefoon/audio, 19inch velgen, cruise control, stoelverwarming, Achteruitrij camera, Bose audiosysteem.

Wij helpen u graag verder en adviseren u graag bij het maken van uw keuze. Een bezichtiging en e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie