Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD | Automaat | Open dak | Trekhaak | Leder | Navi | Cruise | Camera | LED | PDC Voor + Achter

€ 24.950,-

Bouwjaar 31-10-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.889 km
Deuren 4
Kenteken ZT-489-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD | Automaat | Open dak | Trekhaak | Leder | Navi | Cruise | Camera | LED | PDC Voor + Achter


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.889 km
Deuren 4
Kenteken ZT-489-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Semtexx BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Stoven 23A
Postcode 7206 AZ
Plaats Zutphen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)575 - 555188 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragesemtexx.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Mazda CX-5 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De auto is voorzien van leren bekleding - een fraaie en sfeerverhogende extra. Deze Mazda CX-5 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Ook is de auto voorzien van: schuif- en kanteldak, 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het accident avoidance system kijkt met u mee en helpt om ongevallen te voorkomen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Mazda CX-5 perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem.

Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Voor vragen of het maken van een bezichtigingsafspraak, kunt u contact opnemen met 0575-555188.

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.15-17.30 uur en op zaterdag van 09.00-13.00 uur.
Daarna eventueel op afspraak.

Inruil auto, boot, caravan of camper mogelijk.

Financiering mogelijk.

Alle Moeite is genomen om de informatie op deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie