Mazda CX-5 Skyactiv-G 165 automaat Skylease GT Trekhaak Origineel NL

€ 20.950,-

Bouwjaar 15-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.051 km
Deuren 5
Kenteken HX-141-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 Skyactiv-G 165 automaat Skylease GT Trekhaak Origineel NL


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.051 km
Deuren 5
Kenteken HX-141-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nico Bruggink B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 7
Postcode 7271 CA
Plaats Borculo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bruggink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Afleverpakket Zilver (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie, geldige APK, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften, RDW-leges, halfvol brandstof en poetsen in en exterieur.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden)

Nette en technisch zeer goed onderhouden Mazda CX5 automaat in luxe Skylease GT uitvoering.

Als Skylease GT is de auto voorzien van vele luxe opties, waaronder Bi-Xenon verlichting, LED dagrijverlichting, elektrisch verstelbare/inklapbare/verwarmbare buitenspiegels, automatisch dimmende binnenspiegel, elektrische ramen voor en achter, lederen bekleding, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenstanden, stoelverwarming voor, MZD Connect met Radio/USB/Bluetooth/Navigatie, audiobediening op het stuur, dodehoek assistent, automaat met sportstand, keyless entry systeem, cruise control met bediening op het stuur, climate control met 2 zones, in delen neerklapbare achterbank, etc.

Deze origineel Nederlands geleverde auto is afkomstig van de tweede eigenaar
De laatste onderhoudsbeurt heeft de auto gehad op 09-01-2024 bij kilometerstand 154.579 km.
Hierbij zijn tevens de remblokken en -schijven vervangen.
De APK is geldig tot 15-01-2025.

Wenst u de auto afgeleverd te krijgen met een technische inspectie, 12 maanden Bovag garantie, halfvolle tank brandstof en professioneel gepoetst, dan vragen we hiervoor een bijdrage van €450,-. Deze bijdrage is nog niet in de vraagprijs verwerkt.



Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.

Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Fouten zijn echter nooit uitgesloten, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie