Bouwjaar | 04-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.277 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-149-FD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 29.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.277 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-149-FD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Top360 B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 44 |
Postcode | 3881 AE |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 230360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.top360.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - sep 2019
Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.550 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Energielabel: F
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Unieke Mazda CX-5 4WD met de krachtige 2.5 SkyActiv-G motor met maar liefst 194pk onder de kap.
Uiteraard in combinatie met een heerlijk schakelende automatische versnellingsbak.
Slechts 87dkm op de teller en zowel van binnen als buiten in zeer nette staat!
Chique maar tegelijk ook sportieve uitvoering met lederen bekleding en 19 inch velgen met goede banden.
Voorzien van enorm veel opties en accessoires.
Afneembare trekhaak, adaptieve cruise control, lederen bekleding, getinte ramen, stoelverwarming voor EN ACHTER, 360 graden camera, navigatiesysteem, parkeersensoren, xenonverlichting, mistlampen voor en nog veel meer.
Ideale caravan trekker met een geremd trekgewicht van maar liefst 2000kg!
Kortom,
Unieke, vlotte en nette liefhebbersauto voor nog jaren plezier!
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk ook de 3D-beelden op onze website www.top360.nl.
Voor een afspraak en een bezichtiging, neem altijd contact op met ons op. Wij zijn alleen op afspraak open. Mobiel zijn we bereikbaar op 06-10238777 (ook whatsapp).
TOP360 adverteert met scherpe meeneemprijzen.
Alle moeite is genomen om de informatie op in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.