Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Business Comfort | Automaat | Navigatie | Cruise Control | Climate Control | Parkeersensoren | Trekhaak | 36Mnd. Garantie | Rijkla

€ 28.950,- incl. BTW

Bouwjaar 18-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 84.239 km
Deuren 5
Kenteken H-848-BK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Business Comfort | Automaat | Navigatie | Cruise Control | Climate Control | Parkeersensoren | Trekhaak | 36Mnd. Garantie | Rijkla


€ 28.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 84.239 km
Deuren 5
Kenteken H-848-BK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Auto Nijmegen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Microweg 51
Postcode 6545 CL
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3031810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 24 maanden
Garantie: 45.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Oostendorp PLUS Selectie: U kijkt naar een occasion uit de Oostendorp PLUS Selectie met standaard 36 maanden garantie, waarvan 12 maanden volgens BOVAG garantievoorwaarden en 24 maanden Oostendorp PLUS garantie. Bovendien is deze auto rijklaar geprijsd, zonder verborgen kosten. Zorgeloos rijplezier noemen we dat bij Oostendorp Auto. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Oostendorp Plus garantie (24 maanden garantie, 45.000 km garantie); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. Deze auto is uitgerust met een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De auto is uitgerust met stijlvolle, lederen bekleding. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het full map navigatiesysteem. Aan boord van deze Mazda CX-5 is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Ook is de Mazda uitgerust met: electronic climate control, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control en keyless entry.

U geniet nog meer van het rijden met uw Mazda

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie