Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.330 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-956-JN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.330 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-956-JN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Apeldoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van de Dierenriem 41 |
Postcode | 7324 AB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5333085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.648 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 234 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,82 l/100km (1 op 10,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met Bochane Apeldoorn afdeling verkoop en vraag naar één van de verkoopadviseurs of stuur een e-mailbericht naar bochane-apeldoorn@bochane.nl.
Autobedrijf Bochane Apeldoorn behoort tot de in de regio welbekende Bochane Groep. Bochane Apeldoorn is officieel dealer van RENAULT en DACIA. Er staat voor ieder merk een vakkundig team klaar voor u! Dat betekent dat u verzekerd bent van een schat aan ervaring, kennis en de hoogst denkbare service. Autobedrijf Bochane beschikt o.a. over een eigen leaseafdeling en verhuurmaatschappij. Daarnaast kunnen wij verzekeringsoffertes aanbieden.
Ons verkoopteam kan ook bemiddelen indien u de aanschaf overweegt van één van de andere automerken die de Bochane Groep levert of als u een interessante occasion heeft gezien op één van onze andere vestigingen.
We maken graag een offerte voor u of bieden u een vrijblijvende proefrit aan.
De verkoopprijs van deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft tevens een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
De verkoopprijs van deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft tevens een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Graag tot ziens bij Bochane Apeldoorn!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.