Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD HUD | Lederen bekleding | Trekhaak

€ 28.295,-

Bouwjaar 11-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.874 km
Deuren 5
Kenteken X-260-ZX Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD HUD | Lederen bekleding | Trekhaak


€ 28.295,-

Algemeen

Bouwjaar 11-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.874 km
Deuren 5
Kenteken X-260-ZX Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cars Completed
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weversveld 47A
Postcode 7031 CP
Plaats Wehl
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83971037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carscompleted.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 683 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; RDW-leges, Wettelijke garantie
- Bovag 12 maanden (€ 895 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
- Halve tank brandstof
- Professioneel poetsen van de auto binnen / buiten
- Direct vervangend vervoer bij garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Geen nieuwe APK

Ontdek de perfecte balans tussen kracht en elegantie met de Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G. Met zijn krachtige 2.5 liter motor en geavanceerde SkyActiv-technologie levert deze SUV een dynamische rijervaring die ongeëvenaard is in zijn klasse. Geniet van soepele acceleratie, responsieve handling en indrukwekkende brandstofefficiëntie terwijl je de weg domineert.

Het verfijnde design van de Mazda CX-5 straalt klasse uit, met zijn gestroomlijnde lijnen en opvallende details. Stap binnen in een luxueus interieur dat vakmanschap en comfort combineert, met hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën binnen handbereik.

Of je nu de stad doorkruist of avontuurlijke uitstapjes maakt, de Mazda CX-5 biedt het allemaal - veiligheid, stijl en prestaties verpakt in één onweerstaanbare SUV. Ervaar zelf de magie van de Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G en laat je verrassen door zijn ongeëvenaarde rijervaring.






Veiligheid:

- Achteropkomend verkeer waarschuwing en achteruitrij assistent: Deze functie waarschuwt je voor naderend verkeer wanneer je achteruit rijdt en assisteert je bij het veilig manoeuvreren.
- Autonomous Emergency Braking (AEB): Dit geavanceerde systeem kan automatisch remmen om botsingen te helpen voorkomen of de impact ervan te verminderen.
- Bots waarschuwing systeem en Brake Assist System (BAS): Deze systemen helpen bij het voorkomen van ongevallen door waarschuwingen te geven voor mogelijke botsingen en extra remkracht te bieden wanneer dat nodig is.
- Dodehoek detectie: Een waarschuwingssysteem dat je attent maakt op voertuigen in je dode hoek, waardoor je veiliger van rijstrook kunt wisselen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie