Mazda CX-60 2.5 E-SKYACTIV PHEV HOMURA LEER PANORAMA 360CAM STOEL.VERW/KOELING BOSE 4WD 06/2023

€ 56.940,- incl. BTW

Bouwjaar 11-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 724 km
Deuren 5
Kenteken Z-130-NJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Mazda CX-60 2.5 E-SKYACTIV PHEV HOMURA LEER PANORAMA 360CAM STOEL.VERW/KOELING BOSE 4WD 06/2023


€ 56.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 724 km
Deuren 5
Kenteken Z-130-NJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam TOP AUTOS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zesweg 150
Postcode 6604 BP
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6450121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.top-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 241 kW (328 PK)
Vermogen elektromotor(en): 129 kW (175 PK)
Vermogen brandstofmotor: 241 kW (328 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 63 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 287 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 17 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.2 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,1 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-05-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

De Mazda CX-60 Homura heeft dankzij extra voorzieningen een sportieve uitstraling. De stoelen van zwart leder, de sfeerverlichting en vloerverlichting achterin maken het interieur zo aantrekkelijk dat je altijd weer graag achter het stuur wilt kruipen.

Met Mazda's eerste plug-in hybride (PHEV) kunt u volledig elektrisch rijden tijdens uw dagelijkse ritten. Met één druk op de knop bent u vertrokken. De All-New Mazda CX-60 heeft zowel een benzinemotor als een batterij-aangedreven elektromotor. U beschikt dus over twee krachtbronnen die u maximale flexibiliteit bieden. En u hoeft niet bang te zijn dat u zonder stroom valt. Dit uitermate zuinig plug-in hybride aandrijfsysteem is gekoppeld aan een nieuwe 8-traps automatische transmissie die speciaal werd ontwikkeld voor sneller optrekken, minder uitstoot en vlotter schakelen. De E-SkyActiv PHEV aandrijving beschikt over maar liefst 327 pk vermogen. De viercilinder benzinemotor wordt daarbij ondersteund door een 100 kW elektromotor en een accupakket met 17,8 kWh capaciteit. Hiermee is een volledig elektrische actieradius haalbaar van 63 kilometer.

Deze auto is van 05-2023 en heeft Mazda fabrieksgarantie bij de dealer in uw eigen woonplaats.


Deze auto is voorzien van oa:

Achterbank in delen neerklapbaar
Achterbank verwarmd
Achteruitrij assistent
Achteruitrijcamera
Afdaal assistent
Alarm klasse 1(startblokkering)
Alarmsysteem
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Anti overhel assistent
Apple Carplay/Android Auto
Armsteun achter
Armsteun voor
Audio installatie premium
Autonomous Emergency Braking
Bagagedek
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersairbag
Bestuurdersstoel in hoogte verstelba..
Binnenspiegel automatisch dimm..
Bluetooth telefoonvoorbereidin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur

Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?

Autotest | Mazda CX-60 Een nieuw avontuur

De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.

Plus

  • overtuigt met groots en luxueus gevoel
  • zeer snel
  • ook geschikt voor gebruik in het terrein

Min

  • weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
  • ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
  • touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u

Conclusie

Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.

Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.

Deel deze advertentie