Mazda CX-7 2.3 Turbo automaat TIK IN MOTOR

€ 3.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-08-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.936 km
Deuren 5
Kenteken 49-HJF-4 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.261 cc
Vermogen 182 kW (248 pk)

Mazda CX-7 2.3 Turbo automaat TIK IN MOTOR


€ 3.999,-

Algemeen

Bouwjaar 24-08-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.936 km
Deuren 5
Kenteken 49-HJF-4 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.261 cc
Vermogen 182 kW (248 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Andreas Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ir. R.R. van der Zeelaan 1
Postcode 8191 JH
Plaats Wapenveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 49396366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.andreasautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.626 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.168 kg
Max. trekgewicht: 907 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Waarom een auto kopen bij Andreas (auto groothandel)?

Wij hebben 20 jaar ervaring in de autobranche en door ons grote netwerk kunnen wij auto's leveren voor scherpe prijzen! Geen afleverkosten. Geen dure showroom of 5 man personeel maar voordeel waar u wat aan heeft. Al onze auto's zijn voorzien van ruime of NIEUWE apk en alles staat klaar om gelijk mee te nemen. Dus geen week wachten op uw aankoop!

Inruil en financiering mogelijk!

Ook voor export papieren afmelden en verzekering!

Even bellen voor vertrek aub!

www.ANDREASAUTOS.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-7 | Een frisse neus halen

De Mazda CX7 was bedoeld als een auto die aan alle wensen van SUV-rijders zou beantwoorden. De CX7 is stoer, ruim en uiterst luxueus. De nadruk ligt op de rijeigenschappen, niet op off-road capaciteiten. Maar de verkopen bleven achter bij de verwachtingen. Daarom heeft de auto nu een nieuw gezicht gekregen en zijn de rijeigenschappen verfijnd. Bovendien is de CX7 voorzien van een schonere motor. Autozine ging daarom letterlijk en figuurlijk een frisse neus halen met de vernieuwde Mazda CX7.

Autotest | Mazda CX-7 Een frisse neus halen

De Mazda CX7 is opgefrist. Het uiterlijk is iets aangescherpt en in het interieur ligt de nadruk nog meer op comfort. Nu ook met dieselmotor. Geen terreinauto, maar een sportieve reisauto.

Plus

  • Nette prijs
  • Schone en zuinige dieselmotor
  • Sportieve ondertoon en toch heel comfortabel

Min

  • Matige klank Bose-audiosysteem

Conclusie

De Mazda CX7 is opgefrist. Het uiterlijk is iets aangescherpt en in het interieur ligt de nadruk nog meer op comfort. De uitrusting is gemoderniseerd, waarbij met name de veiligheidssystemen een grote stap vooruit hebben gemaakt. Het onderstel is aangepast, waardoor de auto nu scherper stuurt en tegelijkertijd meer comfort biedt; het gaat hier echter om verbeteringen op details.

Het grootste nieuws is dat de Mazda CX7 nu ook leverbaar is met een dieselmotor. Deze 2.2 CiTD presteert verdienstelijk, is relatief zuinig en bovendien is de uitstoot dankzij SCR minder schadelijk. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed haalbaar.

Juist de CX7 is niet bedoeld als luxe terreinauto, maar als reisauto voor avontuurlijke vakanties. De combinatie van de forse omvang van de auto en de rust van de nieuwe dieselmotor maakt de CX7 tot een heerlijke kilometervreter; een testrit naar de Oostenrijkse wintersportgebieden heeft dat overtuigend bewezen.

Deel deze advertentie