Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 Advantage - Dealer onderhouden - ¤ 2.000,- subsidie

€ 19.950,-

Bouwjaar 09-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.995 km
Deuren 5
Kenteken J-066-SH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 Advantage - Dealer onderhouden - ¤ 2.000,- subsidie


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.995 km
Deuren 5
Kenteken J-066-SH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Eickhof B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Kayersdijk 153
Postcode 7332 AR
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5212809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 34866529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eickhof.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2019 - dec 2020

Technische informatie
Koppel: 271 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 200 km
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Interieur
Interieur: Bruin, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 190 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Verbruik combinatierit: 173 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 265 km

Deze Mazda MX-30 is innovatie op zijn best. Hij is ontworpen als een unieke combinatie van rijplezier en zorg voor het milieu. Dankzij de automatische transmissie en elektrische aandrijving, navigeert u gemakkelijk door het verkeer. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels met geheugenfunctie en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Wanneer u links afslaat, analyseert de kruisend verkeer detectie uw rijrichting en anticipeert op mogelijke tegenliggers. Dreigt een aanrijding, dan reageert het systeem direct. Extra opties op deze auto zijn: electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De Mazda MX-30 is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Onderweg worden ritfuncties naar keuze op de voorruit geprojecteerd met de head-up display. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetector detectiesysteem, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidshe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie