Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First-Edition 36 kWh [3-FASE] ADAPTIVE-CRUISE | HUD | FULL-LED | NAVI-FULLMAP| 1/2-LEDER | KEYLESS | BLIND-SPOT | DAB | CAMERA | ECC |

€ 18.945,-

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.878 km
Deuren 5
Kenteken J-579-PT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First-Edition 36 kWh [3-FASE] ADAPTIVE-CRUISE | HUD | FULL-LED | NAVI-FULLMAP| 1/2-LEDER | KEYLESS | BLIND-SPOT | DAB | CAMERA | ECC |


€ 18.945,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.878 km
Deuren 5
Kenteken J-579-PT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2019 - dec 2020
Referentienummer: 01211117461746

Technische informatie
Koppel: 271 Nm

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 35 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 6.6 kW, 39 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 22 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 186 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 34 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 09:51
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:36
Bruikbare accucapaciteit: 33.73 kWh
Ingeschatte actieradius: 150 km
Ingeschat verbruik: 20.53 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 148 km
Actieradius praktijk winter: 128 km
Verbruik praktijk zomer: 20.2 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.2 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 173 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 265 km

Mazda biedt acht jaar of 160.000 kilometer fabrieksgarantie op het accupakket. Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000 voor een gebruikte auto) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen.

Sportieve prestaties zonder motorgeluid. Ervaar de stille kracht van elektrisch rijden met deze Mazda MX-30. Ervaar de kracht en stilte van de elektromotor tijdens het rijden. Op de teller van deze auto staat slechts 21878 kilometer. U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, zwarte hemelbekleding, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Wat ook opvalt, is de strakke en overzichtelijke informatie die het digitale dashboard levert. Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie