Mazda MX-30 E-Skyactiv EV 145 automaat Prime-line Actie: nu tijdelijk ¤6.500,- instapvoordeel

€ 30.840,- incl. BTW

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv EV 145 automaat Prime-line Actie: nu tijdelijk ¤6.500,- instapvoordeel


€ 30.840,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nico Bruggink B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 7
Postcode 7271 CA
Plaats Borculo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bruggink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 6942717

Technische informatie
Koppel: 271 Nm

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Wielbasis: 266 cm

Accu
Accu: 36 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 50 kW

Interieur
Interieur: Zwart/Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1230 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Deze auto is uitgerust met een eCall systeem. eCall is een systeem dat automatisch een meldkamer belt via het gratis Europese noodnummer "112" wanneer het voertuig betrokken raakt bij een ongeval of wanneer een handmatige oproep wordt geplaatst. De eCall kan ook worden ingeschakeld bij een noodsituatie, bijvoorbeeld een ongeval of plots onwel worden, belt het noodoproepsysteem "eCall" automatisch een noodcentrale op of de gebruiker kan ook zelf de noodcentrale bellen door eCall handmatig te activeren.

De Mazda MX-30 behaalt vijf sterren bij Euro NCAP. Euro NCAP is een onafhankelijke non-profitorganisatie die de veiligheid van auto's test aan de hand van een vijfsterrenbeoordelingssysteem.
De Mazda MX-30 presteerde in alle vier de testcategorieën van Euro NCAP indrukwekkend:
- Inzittenden volwassenen - 91%
- Inzittenden kinderen - 88%
- Kwetsbare weggebruikers (voetgangersveiligheid) - 68%
- Veiligheidsassistent - 73%

*Actie: nu met €6.500 extra instapvoordeel*
Actie geldig tot 30-06-2024.
Vraag naar de voorwaarden.

Normale nieuwprijs inclusief lak: €37.340,-
Actie instapvoordeel: €6.500,-
Nu voor: €30.840,-

Uw totale voordeel: €6.500,-

Voor het complete overzicht van de uitrusting zie de brochure in de bijlagen bij de advertentie.



Wist u dat Mazda een samenwerking heeft met CubeCharging?

CubeCharging is een gerenommeerde aanbieder van laadoplossingen.

In samenwerking met CubeCharging hebben we een scherp aanbod exclusief voor klanten die hun plug-in hybride of elektrische Mazda thuis willen opladen. Met Mazda x CubeCharging hebben we voor iedereen de juiste totaaloplossing: een compact laadstation met een hoog laadvermogen tot 22kW en een laadpas die bruikbaar is in heel Europa.




Wil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie