Mazda MX-30 Mazda e-Skyactiv R-EV 170 1AT Advantage Industrieel Automatisch

€ 40.340,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Mazda MX-30 Mazda e-Skyactiv R-EV 170 1AT Advantage Industrieel Automatisch


€ 40.340,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jansen Arnhem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlamoven 28
Postcode 6826 TN
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3648888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jansenarnhem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 7103646
Productienummer: 7103646

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 85 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 266 cm
Draaicirkel: 11 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.753 kg
Laadvermogen: 350 kg
GVW: 2.103 kg

Accu
Accu snelladen: nee

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 143 - € 162 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1853 kg
Interieur: Industrial Vintage interieur
Laksoort: Speciaal

Nu op voorraad bij Mazda Jansen Arnhem.

Hoewel deze website met grote zorg is samengesteld en wordt onderhouden, geven wij geen garanties aangaande de juistheid van de aanwezige informatie aangezien wij hierin in sommige gevallen afhankelijk zijn van derden. Wilt u zeker weten dat de gegeven informatie juist is, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen door middel van telefoon, email of een bezoek aan onze showroom!

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie