Bouwjaar | 30-09-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.407 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | HD-318-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.407 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | HD-318-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Modelcode: ND
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Lengte: 392 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.215 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 09-11-2023 (135.493 km): Onderhoud
- 26-09-2021 (111.763 km): Onderhoud
- 13-09-2020 (93.546 km): Onderhoud
- 22-09-2019 (76.984 km): Onderhoud
- 16-09-2018 (58.533 km): Onderhoud
- 03-09-2017 (40.685 km): Onderhoud
- 14-09-2016 (21.952 km): Onderhoud
- 29-09-2015 (5 km): Afleverinspectie
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden garantie.
Wat deze Mazda MX-5 onderscheidt:
- origineel Nederlands geleverd door de Mazda dealer in Groningen
- kilometerstand met logisch oordeel Nationale Auto Pas
- onderhoud historie aanwezig, laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd op 10-11-2023 bij 135.493km
voorzien van o.a. zwart lederen bekleding met verwarmde stoelen, Bose premium audio, navigatiesysteem met Bluetooth telefoonfunctie, full-LED koplampen, cruise control, automatisch airconditioning, keyless entry en start, 16 inch lichtmetalen velgen en 'Ceramic' metallic lak.
Deze prijs is inclusief 6 maanden garantie, vraag ons naar de voorwaarden.
Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!