Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.031 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | T-216-RG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.031 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | T-216-RG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Modelcode: ND
Referentienummer: FNL25
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 219 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 392 x 17 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 260 kg
GVW: 1.260 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Standaard (zonder meerprijs): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden)
Mooie en zeer goed onderhouden Mazda MX5 in meest luxe GTM uitvoering met 2.0 184pk sterke Skyactiv-G motor..
De Mazda MX5 is hét paradepaardje van Mazda.
Met zijn uitgebalanceerde onderstel, perfecte 50-50 gewichtsverdeling, snaar strakke besturing mede door de achterwielaandrijving en trefzeker schakelende handbak, biedt de Mazda MX5 elke rit opnieuw een uitmuntende rijervaring.
Niet voor niets is de Mazda MX5 al jaren één van de meest geliefde en meest gewilde roadsters ter wereld.
Wilt u dit zelf eens ervaren? U bent van harte welkom voor een proefrit.
Als GTM is de auto standaard voorzien van LED koplampen met LED dagrijverlichting, LED mistlampen voorzijde, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, elektrische ramen, MZD connect met DAB+/Bluetooth/USB/Navigatie, audiobediening op het stuur, hoogwaardig Bose geluidssysteem, stoelverwarming, climate control, cruise control met bediening op het stuur, lederen interieur met rode biezen en stiksels, windblokker, 17 inch lichtmetalen velgen, etc.
Deze MX5 is afkomstig van de eerste eigenaar, welke de auto sinds 2021 bij ons in onderhoud heeft gegeven.
De vorige eigenaar woonde in Duitsland en nu de auto is ingeruild hebben we de auto ingevoerd naar Nederland.
DE onderhoudshistorie van de auto is op aanvraag in te zien.
Het laatste onderhoud heeft de auto gehad op 02-09-2022 bij een kilometerstand van 37952km.
De goede all-seasonbanden hebben profielen van 5-5-6-6mm.
We vragen voor deze auto een bijdrage van €550 in de kosten rijklaar maken. Deze kosten zijn nog niet in de vraagprijs verwerkt.
Hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens schema, update van de navigatie,, professionele poetsbeurt, halfvolle tank brandstof.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!