Bouwjaar | 29-01-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.959 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-997-VF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.959 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-997-VF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoMuis V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijkerkerweg 140 |
Postcode | 3771 LB |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 408469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 125 cm
Wielbasis: 233 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.112 kg
Laadvermogen: 263 kg
GVW: 1.375 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Mazda MX-5 is een hele nette auto.
Een cabrio met hard-top!
Inclusief onder andere:
- Climate control (automatische airco)
- Cruise control
- Radio/cd-speler
- Stuur multifunctioneel
- Stoelverwarming
- Lederen bekleding
- Elektrische ramen
- Spiegels elektrisch verstelbaar
- Mistlampen voor
- Lichtmetalen velgen
Wij leveren deze Mazda MX-5 af met APK en onderhoudsbeurt.
Interesse?
Bel ons om een afspraak te maken voor een bezichtiging en proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor evt. meer foto's.
Bel voor meer informatie: 0342-408469 / 06-53469449.
's Avonds is bezichtiging op afspraak mogelijk.
Inruil is mogelijk.
U kunt ook bij ons terecht voor APK, onderhoud en reparatie aan uw auto.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 17.30 uur.
Zaterdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 15.00 uur.
Op zon- en feestdagen gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!