Mercedes-Benz C-Klasse C63 AMG FACELIFT/DEALEROH/H&K/NETTEAUTO/2012
€ 31.990,-
Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.852 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | J-339-PN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.208 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.852 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | J-339-PN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.208 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DD Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Doejenburg 209e |
Postcode | 4021 HR |
Plaats | Maurik |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23707252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 255/35 R18
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 177 x 145 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.185 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 280 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 18,2 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Het deed al pijn; de exit van de briljante M156 ongeblazen V8 ten koste van de biturbo 4.0 V8 in 2014. Maar de echte klap voor de C63-adept moest toen nog komen, en zo geschiedde dit jaar. De 2023 Mercedes-AMG C63 wordt aangedreven door een 2.0 4-cilinder en krijgt, ter voorkoming van ernstig ademtekort, bijstand van het Duracell-konijn. De auto zelf behoeft weinig toelichting. AMG op de top. De laatste der Mohikanen. Ook qua "Mercedes-gevoel"; een stevig, vlezig kluisgevoel. Wel nuttige elektronica, maar het overheerst niet. Het leidt niet.
Wat wél leidt is die briljante V8. Niet voor niets in de top 10 "Best V8 engine ever" volgens Goodwood. En zowel in 2009 als 2010 verkozen tot "Best performance engine" en "Best above 4-litres" bij de International Engine of the Year Awards. Dat klinkt leuk. Totdat je de sleutel omdraait en het beest daadwerkelijk start..
Mits je rustig wegrijdt. Als je dat níet doet, dan schreeuwt, brult en blaft 'ie het uit tot dik 7500 toeren. Wát een geweld. Veel auto's gereden, maar dit maakt blijvend indruk. En zal nooit vervelen. Ook het weggedrag niet: Een prachtige combinatie van het vlezig-zware karakter van een Mercedes met het scherpe van een sportauto - meer rugby dan voetbal. Beiden sportief, maar toch echt anders..
= Bedrijfsinformatie =
Eveneens bieden wij de volgende drietal afleverpakketten aan:
Basispakket: € 250
- Standaardinspectie:
- Nieuwe APK
- Tenaamstelling van het voertuig
Luxepakket: € 400
- Uitgebreide inspectie:
- Nieuwe APK
- Kleine onderhoudsbeurt
- Exterieur wasbeurt
- Stofzuigen interieur
- Brandstoftank voor een kwart gevuld
- Tenaamstelling van het voertuig
Premiumpakket: € 700
- Volledige inspectie:
- Nieuwe APK
- Grote onderhoudsbeurt
- Exterieur poetsen
- Stofzuigen & reinigen interieur
- Brandstoftank voor de helft gevuld
- Tenaamstelling van het voertuig
DD Automotive staat open voor alle inruilvoorstellen. Van uw auto, boot, caravan en motor.
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf met een gigantische passie vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz C-Klasse | Gewoon klasse
Mercedes-Benz vernieuwt in rap tempo. Naast de klassieke sedans biedt het een lijn van hatchbacks en SUV's aan om een bredere doelgroep aan te spreken. Om het comfort te verhogen en de uitstoot te verlagen ontwikkelt Mercedes-Benz ook een lijn van elektrische auto's. Tegelijkertijd vergeet het de conventionele modellen niet! Maak kennis met de 5e generatie van de C-Klasse.
Met de 5e generatie van de C-Klasse geeft Mercedes-Benz een moderne interpretatie aan de traditionele sedan. Mild-hybrid maakt de C180 zuinig. MBUX 2.0 is krachtig en toch eenvoudig te bedienen.
Plus
- comfortabel en zuinig als C180
- vertrouwd en toch modern
- uitstekend weggedrag
Min
- alleen compleet met opties
- MBUX 2.0 nog niet vrij van kinderziekten
Conclusie
De vijfde generatie van de C-Klasse is de nieuwste interpretatie van een traditionele sedan van Mercedes-Benz. Het verfijnde lijnenspel geeft ook deze kleinste sedan van Mercedes-Benz een dynamische en tegelijkertijd voorname uitstraling. Ook het interieur is dankzij de layout en materiaalkeuze vertrouwd, maar tegelijkertijd modern en hoogwaardig. De techniek biedt geen nieuwe functionaliteit, maar is wel verfijnder, effectiever en/of eenvoudiger te bedienen dan voorheen. De uitrusting is sterk afhankelijk van de gekozen opties, maar dat geldt voor alle premium merken.
De testauto is voorzien van de lichtste motor op de prijslijst en dat is zowel een voor- als een nadeel. De prestaties zijn voldoende, maar de C180 geeft niet het superieure, overdadige of bevoorrechte gevoel dat kenmerkend is voor de klassieke sedans van Mercedes-Benz. Daar staat tegenover dat dit spaarzame karakter voor een ongebruikelijk lage CO2-uitstoot zorgt en dat resulteert in een gunstige aanschafprijs en lage gebruikskosten.
Uiteindelijk is de belangrijkste verdienste van de nieuwe C-Klasse dat het model heel gewoon is gebleven, maar wel de voordelen biedt van de modernste techniek. Gewoon klasse dus!