Mercedes-Benz EQV Brabus 300 L2 Avantgarde 100 kWh 8 pers Panoramadak Burmester distronic ...
€ 57.500,- excl. BTW
Bouwjaar | 16-12-2020 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.099 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | P-259-KH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Mercedes-Benz EQV Brabus 300 L2 Avantgarde 100 kWh 8 pers Panoramadak Burmester distronic ...
€ 57.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2020 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.099 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | P-259-KH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J.G. de Kruijf B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Polderstraat 11 |
Postcode | 6666 LD |
Plaats | Heteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4722209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekruif.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 362 Nm
Aandrijving
Actieradius: 363 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Breedte: 193 cm
Wielbasis: 320 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.535 kg
Laadvermogen: 965 kg
GVW: 3.500 kg
Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 110 kW
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Kruijf Basis Pakket (€ 395 meerprijs):
Nieuwe APK
Vloeistoffen op peil.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 1 maand garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (1 maand garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Medium Pakket (€ 695 meerprijs):
Nieuwe APK
Kleine onderhoudsbeurt
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Pakket (€ 995 meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
6 maanden volledige garantie
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden volledige garantie (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Plus Pakket (€ 1.295 meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000km/1 jaar vervangen moet worden *
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
12 maanden volledige BOVAG garantie
gratis 12 maanden pechhulp Europa
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Unieke Mercedes EQV Brabus Elektrisch met +-300 km actieradius (er zijn mensen die 400 km halen) Zeer compleet uitgevoerd met Brabus Pakket, Panoramadak, Distronic, 360çamera, elektrische verstelbare stoelen met memorie en verwarming en koeling, Mbux audio met spraakbesturing, Carplay, mercedes me app, enzz...
Auto is nu 8 pers kan ook g
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz EQV | Nooit meer dieselen!
Sportwagens hebben een benzinemotor, vertegenwoordigers rijden op LPG en bedrijfswagens hebben een dieselmotor. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Of toch niet? Want Mercedes-Benz introduceert nu een elektrisch aangedreven bus: de EQV. Een logische keuze?
De Mercedes-Benz EQV is een elektrisch aangedreven bus die alleen voordelen en geen nadelen biedt tov een bus met verbrandingsmotor. Stil, snel, soepel en uiterst voordeliger per kilometer.
Plus
- extreem ruim
- sneller, sterker, comfortabeler en voordeliger dan diesel
- luxueus en verfijnd
Min
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Mercedes-Benz introduceert de EQV: een elektrisch aangedreven bus voor personenvervoer in luxe. Wie eenmaal heeft (proef)gereden met de EQV verlangt nooit meer terug naar diesel.
Dat is deels te danken aan de rijeigenschappen. De EQV is soepel en stil als een limousine, maar desgewenst ook verrassend snel en gretig. Het eerste is aangenaam voor passagiers, het tweede een leuke bijkomstigheid voor de chauffeur. Omdat de batterijen in de vloer zijn verwerkt, is de EQV even ruim en even flexibel in te delen als de V-Klasse. Het geteste bereik van 350 km en de snellaadmogelijkheden zorgen ervoor dat de EQV in de dagelijkse praktijk nauwelijks is beperkt in het gebruik.
Of de EQV ook voordeliger is dan een bus op diesel is sterk afhankelijk van de fiscale situatie. Voor particulieren is de EQV vrijwel altijd voordeliger dan een V-Klasse. Voor leaserijders telt de bijtelling en ook dan is de EQV in het voordeel. In alle gevallen geldt dat elektrische auto's nauwelijks slijtagedelen hebben, onderhoudsarm zijn en dus heel weinig afschrijven. Genoeg reden dus om te beslissen: nooit meer dieselen!