Mercedes-Benz S-Klasse 350 Prestige | 2 eign. | adaptief CC.
€ 24.450,-
Bouwjaar | 10-12-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.456 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.456 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bongers Automotive |
Contactpersoon | Thijs Bongers |
Adres | Houtmolenstraat 41 |
Postcode | 7008 AP |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51456400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bongersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.780 kg
Wielbasis: 304 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Staat
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Aangeboden: Van de tweede eigenaar met slechts 118.256 km, Mercedes-Benz S350. Bijzonder royaal uitgevoerd en van binnen, buiten en onder in perfecte staat. De achterwielaangedreven auto heeft een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 200 kW (272 pk) en een maximum koppel van 350 Nm. Het gemiddeld verbruik bedraagt volgens de fabrikant 10,1 l/100km (1 op 9,9).
Dit exemplaar is geleverd in MERCEDES - 723 - CUBANITSILBER-MET. over een zwart lederen interieur. Met fantastisch zittende multicontourstoelen voor met massage functie. Op de lange optielijst vinden we onder andere adaptieve cruise control, glazen dak, Harman cardon en een af-fabriek trekhaak. Allemaal opties die zelfs op nieuw geleverde auto's nog niet vanzelfsprekend zijn, laat staan op een Youngtimer! Zakelijk zeer voordelig te rijden, vraag ons gerust naar de fiscale waarde. Ontdek 'm nu in onze showroom te Doetinchem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.