Mercedes-Benz S-Klasse 400d 4Matic Lang Premium Plus
€ 69.500,-
Bouwjaar | 21-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.778 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-182-DR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.925 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.778 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-182-DR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.925 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroothandel Ammerzoden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogesteeg 27A |
Postcode | 5324 AA |
Plaats | Ammerzoden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54272829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroothandelammerzoden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 245/50 R18
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 526 x 190 x 150 cm
Wielbasis: 317 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal
Deze Mercedes-Benz S-klasse komt uit 2020, werd geleverd van 11-10-2018 tot 31-10-2020 en kostte toen € 148.961,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 250 kW (340 PK) en een cilinderinhoud van 2925 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,6 liter per 100 km en hij weegt 2005 kg. De APK is geldig tot 25-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 707,58 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.