Mercedes-Benz S-Klasse 430 Youngtimer
€ 5.750,-
Bouwjaar | 24-04-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.092 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-LR-RD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.266 cc |
Vermogen | 205 kW (279 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.092 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-LR-RD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.266 cc |
Vermogen | 205 kW (279 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H Willems |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Metaalweg 33a |
Postcode | 6551 AC |
Plaats | Weurt |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44049492 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfwillems.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2002 - okt 2005
Modelcode: W220
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 88 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 186 x 147 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 276 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 17,1 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Mercedes S430 met NAP --Youngtimer--
Voor meer informatie kunt u ons mailen of bellen en Whats App met : 0644049492 / 0653896009
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.