Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.555 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-374-DD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.555 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-374-DD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2019 - nov 2021
Referentienummer: 15290313531146
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Koppel: 353 Nm
Aandrijving
Actieradius: 273 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 181 x 164 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.507 kg
Laadvermogen: 459 kg
GVW: 1.966 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 44 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW, 48 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 60 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 35 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 12:21
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:01
Bruikbare accucapaciteit: 42.27 kWh
Ingeschatte actieradius: 239 km
Ingeschat verbruik: 20.52 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 203 km
Actieradius praktijk winter: 175 km
Verbruik praktijk zomer: 19.8 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.72 kWh/100km
MG biedt zeven jaar of maximaal 150.000 kilometer volledige fabrieksgarantie.
Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen.
Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze MG ZS kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. De prestaties van de elektromotor kunnen de vergelijking met een brandstofmotor moeiteloos aan. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2019 en komt van de eerste eigenaar. Deze auto verkoopt zichzelf. Ga maar na: een elektrisch bediend glazen panorama dak én een lederen interieur. Wat valt er dan nog te wensen? De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Bij de uitrusting van deze MG horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichti
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG ZS EV | Dubbel voordeel
SUV's zijn gewild vanwege de ruimte en de stoere uitstraling. De hoge bouw vereist echter een geavanceerd onderstel en dat maakt deze Sports Utility Vehicles kostbaar. Minstens zo gewild zijn elektrische auto's om hun hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. Hier is het de batterij die de prijs opdrijft. MG introduceert nu een SUV die niet alleen voordelig is, maar ook nog eens elektrisch is aangedreven. Is dit dubbel voordeel?
De MG ZS EV is een elektrisch aangedreven SUV die tegen een zeer scherpe prijs wordt aangeboden. Er is niets slecht aan de ZS, maar duurdere auto's doen alles beter.
Plus
- scherpe prijs
- voordelig in gebruik
- ruim en praktisch
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- software voor verbetering vatbaar
- veel rijgeluiden
Conclusie
Na een week rijden luidt de conclusie over de MG ZS EV: niets mis mee, maar duurdere auto's doen alles beter. Met andere woorden: de MG ZS is geen wonder-auto die dezelfde kwaliteit tegen een lagere prijs aanbiedt. In plaats daarvan heeft MG heel slim weten te bezuinigen. Nooit is ingeleverd op kwaliteit of veiligheid, wel is steevast gekozen voor eenvoudigere oplossingen. Die oplossingen zitten in een eenvoudige uitrusting, een minder verfijnd onderstel en een beperkter bereik (263 km in theorie, 220 km in de praktijk).
Gezien de prijs biedt MG een prima product aan voor het geld. Voor de prijs van een doorsnee SUV met verbrandingsmotor biedt MG een exemplaar aan met elektromotor. Dat betekent minder uitstoot en lagere kosten per kilometer. Goedkoop én verantwoord, da's dubbel voordeel!