Bouwjaar | 03-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-921-RB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 27.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-921-RB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van Sambeek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Huigensstraat 2 |
Postcode | 6691 EL |
Plaats | Gendt |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 421215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvansambeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mini Mini 1.5 Cooper DALSTON-AUTOMAAT-NAVI
- Kenteken: K-921-RB
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 03-02-2025
- Tellerstand: 24047 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1499 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: B38A15F
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1195 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 398 cm
- Breedte: 173 cm
- Hoogte: 1425 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voor-en achterspoiler
Infotainment
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Voorstoelen verwarmd
- Zwarte glans (piano)lak interieur afwerking
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Connected services
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Bandenspanningscontrolesysteem
Auto van Sambeek B.V.
Huigensstraat 2
6691 EL Gendt
0481 - 42 12 15
dylan@autovansambeek.nl
www.autobedrijfvansambeek.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.