Bouwjaar | 11-12-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.428 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-HJB-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 9.740,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.428 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-HJB-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van der Zande |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenmakershoek 25 |
Postcode | 7328 JK |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5396543 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanderzande.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2005 - mrt 2009
Modelcode: R52
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): vB.nl BOVAG-garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Van der Zande is een allround autobedrijf in het midden van het land, makkelijk te bereiken via de A1 en de A50. Wij hebben altijd een voorraad van 60 occasions in alle prijsklassen, waarvan gemiddeld 20 bijtellingsvriendelijke Youngtimers. U bent bij ons aan het juiste adres voor schade en reparatie, zomer- en winterbanden, automaat spoelen, airco-service, klein en groot onderhoud, distributieriem vervangen, APK en ALTIJD prijsopgave vooraf en geen verrassingen achteraf. Occasions altijd geadverteerd met internet meeneem prijzen! Meer foto's in XXL formaat zijn te vinden op onze eigen website!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.