Bouwjaar | 11-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.488 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-855-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 17.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.488 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-855-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ivanlo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Brei 3 |
Postcode | 4031 JE |
Plaats | Ingen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13445424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ivanlo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.700 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Leaseprijs: € 350 p/m (financial lease, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)
Laat u niets wijsmaken, deze Mini Mini biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Boem is ho? Niet bij deze Mini Mini. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Deze Mini Mini is voorzien van keyless entry, waardoor de portieren en achterklep vanzelf open gaan als u in de nabijheid komt. De Mini is standaard voorzien van: navigatiesysteem, lederen sportstuur, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Mini Mini heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.Deze Mini Mini komt uit 2018, werd geleverd van 01-10-2014 tot 31-03-2018 en kostte toen € 32.913,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1499 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 207 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,8 liter per 100 km en hij weegt 1150 kg. De APK is geldig tot 11-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
De auto v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.