![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.991 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 03-SRF-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 5.645,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.991 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 03-SRF-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Punt Wijchen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | kelvinstraat 15a |
Postcode | 6601 HH |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-punt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 371 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.540 kg
Max. trekgewicht: 800 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Deze Mini Mini komt uit 2008, werd geleverd van 01-03-2007 tot 31-08-2010 en kostte toen € 25,384.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel motor, heeft een maximum vermogen van 80 kW (109 PK) en een cilinderinhoud van 1560 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9.9 seconden.
Alle technologie in de MINI is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze MINI behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. De MINI is standaard voorzien van: boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
Zoals u mag verwachten van deze MINI is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken. Een tekort aan lucht in de banden is niet alleen riskant, maar ook duur. Het bandenspanningscontrolesysteem behoedt voor onnodige kosten en risico's.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
![Autotest | Mini MINI Eeuwig jong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/100/mini-cooper.jpg)
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.