Bouwjaar | 05-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.654 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 12-TND-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.654 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 12-TND-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vredemans BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 3 |
Postcode | 7395 SB |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3123116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vredemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Afmetingen (LxBxH): 3723 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's en onze andere occasions zie onze website: www.vredemans.nl . Heeft u vragen of advies nodig, onze verkopers staan u altijd graag te woord! Wij hebben altijd minimaal 100 betaalbare occasions op voorraad. Uw huidige auto kunt u uiteraard bij ons inruilen tegen een eerlijke prijs. Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf. De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt voor een VREDEMANS OCCASION. Bij onze advertentie staat een internet meeneemprijs, garantie is mogelijk in overleg met 1 van onze verkopers.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 055 - 312 311 6, een mail sturen naar info@vredemans.nl of een bezoek brengen aan: VREDEMANS BV Stationsweg 3 7395 SB Teuge.
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 Zaterdag: 09:00 - 16:00 De koffie staat altijd voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.