Bouwjaar | 01-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.113 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-PL-TJ Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.113 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-PL-TJ Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Webrovi |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldweg 6a |
Postcode | 8181 LR |
Plaats | Heerde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 697363 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragewebrovi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2003 - dec 2006
Modelcode: R50/R53
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
VERKOOP IN CONSIGNATIE I.V.M. OVERBODIG DOOR PENSIOEN, KLANT HEEFT DEZE 8 JAAR IN BEZIT GEHAD!! NETTE EN GOED ONDERHOUDEN MINI ONE PEPPER (WELKE ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERD IS EN DUS EEN GEGARANDEERDE KILOMETESTAND HEEFT)!! APK GELDIG TOT 01-2025
= Bedrijfsinformatie =
KIJK OP ONZE SITE VOOR MEER INFORMATIE EN FOTO'S (MARKTPLAATS GEEFT NIET ALTIJD DE GEHELE OMSCHRIJVING OP EEN MOBIELE VERSIE WEER EN BEPAALDE SITES GEVEN NIET ALLE FOTO'S WEER)
VAKGARAGE WEBROVI (R.M. VAN WEERT, G.J. BRONSINK, E. VISSER) SINDS 1998 EEN BEGRIP IN DE REGIO. Onze voorraad gebruikte auto's staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Tevens beschikken wij over een moderne werkplaats welke is uitgerust met alle benodigdheden om uw auto betaalbaar en veilig op de weg te houden.
Wij doen ons uiterste best (altijd in overleg met de klant) auto's perfect te onderhouden/repareren, af te leveren.
Bij ons GEEN "verplichte" AFLEVERKOSTEN maar een advies over een eventuele (vrijblijvende) aflever/onderhoudsbeurt volgens interval welke wij in onze werkplaats voor een scherp tarief kunnen uitvoeren.
BOVAG GARANTIE, INRUIL en FINANCIERING mogelijk.
Vakgarage Webrovi is tevens ANWB partnerbedrijf Wegenwacht.
Openingstijden Vakgarage Webrovi: MAANDAG t/m VRIJDAG van 08.30uur tot 17.30uur
*ZATERDAGS EN 'S AVONDS OP AFSPRAAK GEOPEND*
GRAAG TOT ZIENS BIJ VAKGARAGE WEBROVI IN HEERDE!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.