Nissan Leaf 2.zero EDITION 40 kWh

€ 17.450,-

Bouwjaar 03-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.406 km
Deuren 5
Kenteken SK-123-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf 2.zero EDITION 40 kWh


€ 17.450,-

Algemeen

Bouwjaar 03-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.406 km
Deuren 5
Kenteken SK-123-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nissan Van de Bunte Harderwijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 10
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 217860 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nissanvandebunte.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022

Technische informatie
Koppel: 320 Nm

Aandrijving
Actieradius: 378 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 449 x 179 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 40 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 50 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket BOVAG: Wettelijke garantie, geldige APK, Wassen+Uitzuigen en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Nieuw binnen bij Nissan Van de Bunte, deze Leaf 2.Zero Edition 40 kWh. Deze auto is onder andere voorzien van; Navigatie, Around view monitor en stoelverwarming.
- SEPP EV subsidie van € 2000,- per 9 januari weer beschikbaar!

Nissan is een van de meest veelzijdige merken op de markt. Met als sterke troef: vooruitstrevende techniek en groot rijgemak. Innovation that excites. Geruisloos genieten tegen lage kosten? Dan is deze elektromotor iets voor u! In de guurste maanden is de meegeleverde stoelverwarming een absolute weldaad! Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. Laat de koude dagen maar komen. Bij u zitten ze zelfs achterin goed, dankzij de verwarmde achterbank. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Nissan is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Adaptive cruise control zorgt intussen dat u op veilige afstand van uw voorligger blijft en de parkeersensoren voor en achter helpen u om strak en veilig in te parkeren. Even op de startknop drukken en ri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie