Nissan Leaf 2.zero EDITION 40 kWh INCL-BTW ACC | NAVI-FULLMAP | SURROUND-VIEW | KEYLESS | BLIND-SPOT | DAB | ECC | PDC | VIRTUAL-COCKPIT

€ 14.445,- incl. BTW

Bouwjaar 13-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 128.052 km
Deuren 5
Kenteken SF-748-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf 2.zero EDITION 40 kWh INCL-BTW ACC | NAVI-FULLMAP | SURROUND-VIEW | KEYLESS | BLIND-SPOT | DAB | ECC | PDC | VIRTUAL-COCKPIT


€ 14.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 128.052 km
Deuren 5
Kenteken SF-748-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Referentienummer: 13060616101357

Technische informatie
Koppel: 320 Nm

Aandrijving
Actieradius: 378 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 66 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 288 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 265 km
Ingeschat verbruik: 21.31 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 264 km
Actieradius praktijk winter: 218 km
Verbruik praktijk zomer: 21.36 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.8 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 389 km

Nissan biedt acht jaar of 160.000 kilometer garantie op het accupakket.

Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000 of €2.950) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen Elektrisch rijden is ontspannen rijden.

Niet voor niets is Nissan een van de meest geliefde Japanse merken. 'Innovation that excites?, beter kun je het niet zeggen. Milieuvriendelijk, stil en uitstekende rijprestaties: dat zijn de voordelen van de elektromotor. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Stramme vingers krijgen ?s winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Ook achterin is iedereen snel op temperatuur door de verwarmde achterbank. In deze Nissan profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Na

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie