Nissan Leaf E+ Tekna 62 kWh

€ 23.450,-

Bouwjaar 30-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.220 km
Deuren 5
Kenteken L-332-ZN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Nissan Leaf E+ Tekna 62 kWh


€ 23.450,-

Algemeen

Bouwjaar 30-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.220 km
Deuren 5
Kenteken L-332-ZN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zagt Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Waalstraat 5 5
Postcode 6673 MA
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11155101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zagtautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 62 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 17 uur en 13 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 406 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 49 minuten

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,103896103896 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Aangeboden zeer nette Nissan Leaf uit augustus 2021.
Fabrieksgarantie tot augustus 2024.

Tekna uitvoering dus de meest luxe uitvoering.
Extra's:
o Extra rubberen mattenset voor in de winter.
o Winterbanden op originele velg.


Verder is de auto dealer onderhouden, is in zeer nette staat, heeft altijd binnen gestaan en de accu is ook nog zeer goed. Hij heeft 1x aan de snellader gestaan (kan gezien worden via Leafspy)

Meest luxe uitvoering met alle opties zoals stoelverwarming, bankverwarming achterin, auto is voor te verwarmen via de app, waarop ook de accu status mee te zien is.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie