Nissan Leaf N-Connecta 40 kWh NL AUTO | SUBSIDIE | CAMERA | CARPLAY

€ 14.900,- incl. BTW

Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.954 km
Deuren 5
Kenteken XX-547-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf N-Connecta 40 kWh NL AUTO | SUBSIDIE | CAMERA | CARPLAY


€ 14.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.954 km
Deuren 5
Kenteken XX-547-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Fortis Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Watergoorweg 90- 92
Postcode 3861 MA
Plaats Nykerk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 3030264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fortisautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2018 - apr 2022

Technische informatie
Koppel: 320 Nm

Aandrijving
Actieradius: 270 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 47 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 222 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:06
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:49
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 220 km
Ingeschat verbruik: 20.06 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 200 km
Actieradius praktijk winter: 173 km
Verbruik praktijk zomer: 21.56 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.83 kWh/100km

Nissan is een van de koplopers in de wereldwijde automarkt dankzij een scala aan modellen en technische keuzemogelijkheden. Innovation that excites. Power, stilte en nul procent uitlaatgas krijgt u met de elektromotor. Dankzij de stoelverwarming, verwarmbare achterbank en het verwarmbare stuur in deze auto, krijgt het begrip rijcomfort een nieuwe betekenis. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met de 360 graden camera kunt u elk obstakel of gevaar rondom de auto detecteren, wat uw veiligheid verhoogt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio en het full map navigatiesysteem. Want in deze Nissan bedient u ze vanaf het stuurwiel. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Nissan LEAF voorzien van parkeersensoren! Ook regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

In de Nissan LEAF heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Het

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie