Nissan Qashqai 2.0 Acenta | Trekhaak | Nette auto

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-07-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.953 km
Deuren 4
Kenteken 26-LPJ-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 104 kW (142 pk)

Nissan Qashqai 2.0 Acenta | Trekhaak | Nette auto


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-07-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.953 km
Deuren 4
Kenteken 26-LPJ-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 104 kW (142 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Valstar Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Apeldoornseweg 35A3
Postcode 7333 NR
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46046474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.valstar-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4330 x 1783 x 1623 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.355 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 677 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Super mooie Qashqai met een fijne 2.0 benzine motor, voorzien van een mooi onderhoudshistorie en van binnen en buiten in zeer goede conditie.

De Qashqai heeft diverse opties zoals:

* Trekhaak
* Climatecontrol
* Cruise control
* Radio CD-speler
* Multifunctioneel stuurwiel
* Elektirsche ramen en spiegels


Al met al een zeer mooie Nissan Qashqai, die er ook nog eens zeer goed uit ziet van binnen en buiten en door zijn zwarte exterieur kleur in combinatie met de originele Qashqai velgen maakt dit een zeer sportief ogende auto.

Heeft u meer vragen over de Auto, dan vraag ik u om geheel vrijblijvend contact met ons op te nemen!

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Valstar Automotive, Wij zijn gepassioneerd door alles wat op wielen staat en zich voortbeweegt door middel van een brandstofmotor of accu. Ons aanbod bestaat alleen uit voertuigen waar wij persoonlijk een connectie mee hebben en die wij grondig hebben gecontroleerd. Bij Valstar Automotive bieden wij niet alleen auto's aan, maar ook onze expertise en passie voor het autorijden!

U bent van harte welkom van maandag tot zaterdag. We zijn zeer flexibel, maar het is prettig als u even van tevoren belt voordat u vertrekt.

TIP: Bekijk onze website om de foto's in hogere resolutie te bekijken!

info@valstar-automotive.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie