Bouwjaar | 25-11-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.629 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-SF-FG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.629 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-SF-FG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | D.J. Gerritsen auto's |
Contactpersoon | DJ Gerritsen |
Adres | Langeweg 24 |
Postcode | 7315 CW |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5053860 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.djgerritsenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2003 - 2008
Technische informatie
Koppel: 192 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Lengte: 446 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 722 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 217 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Voor meer informatie of een afspraak: Bellen! op MP berichten wordt niet gereageerd!
Hele nette auto!
Onderhoudsbeurt gehad en twee nieuwe banden!
Barst in voorruit! tegen meerprijs van €350 kan de auto geleverd worden met een nieuwe voorruit.
DJ Gerritsen Auto's al sinds 1998 specialist in Mazda en andere Japanse en Koreaanse merken.
Bel even voor u vertrekt dan weet u zeker dat de auto nog beschikbaar is.
Auto's worden alleen gereserveerd met een aanbetaling!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.