Opel Antara 2.0 CDTi Enjoy APK 22-02-2025

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-01-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 292.150 km
Deuren 5
Kenteken 59-ZF-RT Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.991 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Opel Antara 2.0 CDTi Enjoy APK 22-02-2025


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 292.150 km
Deuren 5
Kenteken 59-ZF-RT Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.991 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Technics Nijkerk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gildenstraat 12-D
Postcode 3861 RG
Plaats Nijkerk
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 81183291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfmavis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R18
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 170 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.765 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 238 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Antara | Vehiculum Opelanis novum

De Opel Antara leeft in de stad, maar is ook gespot in de vrije natuur. De Antara meet 4 meter 58 en kan snelheden tot meer dan 200 kilometer per uur bereiken. Kloppend hart van de Antara is een benzine- of dieselmotor met een vermogen van maximaal 227 paardenkrachten. De eerste waarneming van de Antara in het wild vond plaats in Griekenland, waarvan uitgebreid verslag.

Autotest | Opel Antara Vehiculum Opelanis novum

De Opel Antara is een veelbelovende SUV die volop ruimte, comfort en moderne techniek biedt. Voelt echter zwaarlijvig en wordt geplaagd door een hoog verbruik en matige betrouwbaarheid.

Plus

  • 2.0 CDTI presteert, stuurt en remt prima
  • slimme FlexFix en FlexOrganizer
  • geslaagde mengvorm stationcar en terreinauto

Min

  • 3.2 V6 versie presteert, stuurt en remt matig
  • geen 6, maar 5 versnellingen
  • forse prijs

Conclusie

De ontdekkingsreis naar de Griekse achterlanden heeft interessante nieuwe feiten opgeleverd. De nieuwste Opel verenigt de genen van een stationcar en een terreinauto in één voertuig en draagt de naam Antara.

Van de stationcar heeft de Antara het comfort en de moderne techniek. In de vierwielaandrijving, de enorme binnenruimte en het avontuurlijke karakter is het DNA van de terreinauto terug te vinden. De combinatie is aantrekkelijk voor een grote groep kopers, maar maakt de Antara niet significant beter dan de talloze SUV soortgenoten.

Deze nieuwste creatie van de samenwerkende Duitse en Koreaanse fabrikanten leeft van benzine of diesel. De 3.2 V6 benzinevariant is echter zwaarlijvig en dat komt de rijeigenschappen niet ten goede. De 2.0 CDTI diesel rijdt beduidend beter en is bovendien voordeliger. Zelf op expeditie gaan is niet nodig: begin 2007 is de Antara te vinden bij iedere Opel-dealer.

Deel deze advertentie