Bouwjaar | 29-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-020-VG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 9.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-020-VG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.353 kg
Laadvermogen: 602 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Hierbij bieden wij een mooie sportieve Astra AUTOMAAT met een originele kilometerstand aan. Zilvergrijs metallic met een zwart deels leder / deels stof interieur met verwarmde zetels om te beginnen, daarnaast o.a. een automatisch regelbare airco, climate + cruise control, centraal op afstand, elektrische ramen (4) + spiegels, geïntegreerde audio installatie af-fabriek gecombineerd met een Rockford Fosgate geluidsinstallatie, multifunctioneel te verwarmen lederen stuur, parkeerhulp voor + achter, 18 inch sportvelgen; ja het meeste zit er wel op- en aan.
De APK is tot 05-11-2024 geldig, boeken / reservesleutel en het Tellerrapport (NAP) zijn aanwezig.
Qua historie;
Op 50.436km (17-10-2023) is de laatste beurt uitgevoerd.
De auto is afkomstig uit Duitsland, sinds 2020 in Nederland en enkel 1 eigenaar gehad.
VOLLEDIGE HISTORIE VAN D.M.V. BOEKEN / FACTUREN ; EEN KLOPPEND VERHAAL!
Mooie en realistische geprijsde auto is in goed verzorgde staat.
Voor diegene die iets in dit genre zoekt kan de zoektocht hier wel eens ophouden, want eerlijk is eerlijk ; het is toch een plaatje?!
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.