![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.988 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KHG-04 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.686 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 6.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.988 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KHG-04 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.686 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vries Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zutphensestraat 12-14 |
Postcode | 7321 CL |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5428808 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.devries-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
U hoeft geen dikdoenerij, geen waan van de dag of nutteloze gadgets. U wilt een auto. Een echte auto. Dan rijdt u Opel. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-dagrijverlichting, dakspoiler, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Alle audiofuncties zitten onder uw vingertoppen door de audiobediening op het stuur. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Opel zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Opel Astra samen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Met het bijgeleverde teller rapport van Nationale Auto Pas weet je dat de kilometerstand van deze auto zuiver is.
***********************************************************************************************
De auto van uw keuze tegen een scherpe bodemprijs. Maar we doen meer. We bieden u de keuze uit een aantal aanvullende dienstenpakketten. Zo meenemen kan altijd, maar kiest u voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een auto koopt waar zorg aan besteed is. Inruil/Garantie/Onderhoud is uiteraard mogelijk, vraag naar de voorwaarden en controleer bij de auto de opties die voor u belangrijk zijn. Fouten zijn echter nooit uit te sluite
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.