Bouwjaar | 26-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.394 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 64-ZPH-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.394 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 64-ZPH-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Fielt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningsweg 2b |
Postcode | 7037 DW |
Plaats | Beek Montferland |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 531757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijffielt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 184 x 148 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.450 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Opel Astra GTC komt uit 2013, werd geleverd van 01-04-2012 tot 31-07-2015 en kostte toen € 41.456,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 206 kW (280 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,1 liter per 100 km en hij weegt 1450 kg. De APK is geldig tot 19-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
De auto is zo binnengekomen met rondom beschadigingen. Meeneemprijs zoals die er nu bijstaat is €12950,- zonder garantie.
Wilt u de auto kant en klaar met garantie geleverd hebben? Dat is ook mogelijk. Neem dan contact met ons op via info@autobedrijffielt.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.