Opel Grandland X 1.2 Turbo Business Executive | Leder | Xenon | Apple/Android | Cruise | Climate | Stoelverw. | Navi | Camera |
€ 18.250,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.499 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Opel Grandland X 1.2 Turbo Business Executive | Leder | Xenon | Apple/Android | Cruise | Climate | Stoelverw. | Navi | Camera |
€ 18.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.499 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Gelderland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 38-A |
Postcode | 8091 AD |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4579417 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagegelderland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 191 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Of u nu naar werk rijdt of een weekendje weg gaat, deze Opel Grandland X uit 2017, met slechts 0 kilometer ervaring, is de perfecte keuze. Deze auto is uitgerust met een driecilinder motor en een automatische transmissie. Een koude start op frisse dagen? Niet met de behaaglijke stoelverwarming. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. In het zeldzame geval van een storing weet u nog eerder dan de monteur wat er mankeert. Uw smartphone met remote services geeft direct inzicht. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Ook is de Opel uitgerust met: DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.
In de Opel Grandland X heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij de veiligheidssystemen van deze Opel hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. Ook helpen het dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld er kunnen geen rechten aan ontleend worden (een eventu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
![Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10178/opel-grandland-x-16-hybrid-gse.jpg)
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.