Opel Grandland X 1.6 Turbo 300 PK Hybrid4 Business Elegance Navi-Dodehoek Detectie-Park Assist-Led Verlichting-Trekhaak
€ 28.950,-
Bouwjaar | 31-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-224-JL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Opel Grandland X 1.6 Turbo 300 PK Hybrid4 Business Elegance Navi-Dodehoek Detectie-Park Assist-Led Verlichting-Trekhaak
€ 28.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-224-JL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf G.J. Polman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bemmelseweg 81g |
Postcode | 6662 PE |
Plaats | Elst Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 351175 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfpolman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 164 kW (223 PK)
Vermogen brandstofmotor: 147 kW (200 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 69 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 186 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 143 - € 162 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Zeer mooie Grandland X 1.6 Turbo Hybrid 4 van mei 2021
met 47000 Km gereden.
Auto is compleet uitgevoerd en voorzien van een afneembare Trekhaak.
Levering met 12 Maanden Bovag Garantie.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf G.J. Polman al ruim 25 jaar de citroenspecialist van de regio.
Wij zijn het juiste adres voor een mooie betaalbare auto.
Al onze auto's worden afgeleverd met een grote beurt,een nationale autopas en
minimaal 6-12 maanden garantie. Bij ons geen MEENEEMPRIJZEN, maar een compleet
afgeleverde auto zonder extra kosten !!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.