Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Turbo Business+ NL-Auto / 1e eigenaar / Apple/Android Carplay / Parkeersensoren v+a

€ 17.850,- incl. BTW

Bouwjaar 14-11-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 78.412 km
Deuren 5
Kenteken TX-727-S Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Turbo Business+ NL-Auto / 1e eigenaar / Apple/Android Carplay / Parkeersensoren v+a


€ 17.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-11-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 78.412 km
Deuren 5
Kenteken TX-727-S Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Klein Gunnewiek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres James Wattstraat 15
Postcode 7131 ME
Plaats Lichtenvoorde
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)544 - 374587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokleingunnewiek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 207 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 283 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.387 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.405 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Technische topkwaliteit, uitermate vriendelijk in gebruik en maximaal betrouwbaar. Klinkt dat als Duitse eigenschappen? Zou kunnen. Dit is tenslotte een Opel. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: aluminium dakrailing, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Een goede veiligheidsvoorziening is de spraakbediening en stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. De elektronische systemen in deze Opel helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Natuurlijk is deze Opel Insignia Sports Tourer voorzien van cruise control. U bent in deze Opel ook voorzien van verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

In de Opel Insignia Sports Tourer heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie